Service
EB ontwikkelt alle software zelf en staat voor betrouwbare producten. Daarom biedt EB ook hoogwaardige service op de software en systemen, zeven dagen per week. Met onze snelle service op locatie en ondersteuning op afstand kunt u vertrouwen op de producten van EB.
Service op afstand en in uw zaak
Nu bijna iedere verkoopruimte over internet kan beschikken, is het voor EB perfect mogelijk om ondersteuning op afstand te verlenen. Wanneer u hulp nodig heeft bij het aanbrengen van wijzigingen in het systeem of wanneer u uw gehele productbestand wil laten updaten, dan kan EB u hierbij op afstand ondersteunen. Hiermee is snelle service gegarandeerd.
Wanneer u een ernstige storing ondervindt, bijvoorbeeld door waterschade of kortsluiting, dan verleent EB uiteraard ook snelle service op de systemen. EB levert hiervoor zeven dagen per week service, waarbij wij zorgen dat uw onderneming soepel kan blijven draaien.
Dealernetwerk
EB werkt al vele jaren samen met enkele geselecteerde dealers die de kassasystemen van EB verkopen. U kunt erop vertrouwen dat wij met onze dealers samenwerken om de software en service op het hoogste niveau te houden.
EB ontwikkelt zelf haar eigen software en zorgt dat u te allen tijde goede ondersteuning krijgt. Voor ondernemers met specifieke wensen ten aanzien van de software, zijn er altijd oplossingen te bewerk stelligen.
Voor meer informatie over service kunt u contact met ons opnemen.
U kunt onze servicelijn altijd bellen op: 075 – 6353830